Lite smått och gott

Tim har lagat rost på min bil och jag är helnöjd 😍 Trösklarna var det hål i, men nu är dom hela och fina.

Jag skrev för ett tag sen att jag trodde att ansiktsrengöringen var lika bra som den som är sensitve, men det var den inte. Märkte för ett tag sen att jag hade hård gros i innerkanten på ögonen och det blev bättre när jag gick tillbaka till L300 ansiktsrengöring sensitve. Skönt.

Jag bakade nytt Fröknäcke häromdagen och det blev riktigt bra.

Ska strax åka till Sjökumla lantbruk med en smörgåstårta och en äppelkaka. Dom har tagit ner ett par träd åt oss. Jag köpte smörgåstårtan på Mixum. Hoppas att den är god, för dom hade väldigt bra priser. Tog en räkbomb till oss som vi ska äta ikväll. Jakob lovade att visa bygget av padelbanorna oxså. Ska bli spännande.

Ha det gott och kram på er/ Pia ❤